[hreflang]
 

Five Senses Accessories

 

 

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

 

Το Five Senses Accessories είναι το εξειδικευμένο κατάστημα ρολογιών σας. Προσφέρουμε τα πιο σύγχρονα ρολόγια για όλες τις ηλικίες. Με δεκαετίες τεχνικής εμπειρίας, σε συνδυασμό με την τοπική ωρολογοποιία μας, παρέχουμε επίσης επισκευές και συντήρηση για όλα τα ρολόγια.

Πληρωμή

Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου με πιστωτική κάρτα;

Η πληρωμή γίνετε μέσω της τράπεζας Eurobank με το σύστημα ProxyPay που εγγυάται την ασφάλεια της συναλλαγής σας.

 

Τι είδους πιστωτικές κάρτες δέχεστε

Δεχόμαστε τις πιστωτικές κάρτες είδους VISA και MASTERCARD.

Μεταφορά

Μπορώ να γνωρίζω οποιαδήποτε στιγμή που βρίσκετε η παραγγελία μου;

Η κάθε παραγγελιά επεξεργάζεται και ολοκληρώνετε άμεσα, έπειτα ο πελάτης ενημερώνετε με κωδικό αποστολής της εταιρίας courier που μεταφέρει το δέμα.

 

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Προϊόντα με ένδειξη άμεσης παραλαβής αποστέλλονται αυθημερόν μέχρι τις πρώτες απογευματινές ώρες και φτάνουν συνήθως την επόμενη εργάσιμη. Για μακρινότερες περιοχές μπορεί να υπάρξει μερική καθυστέρηση και εξαρτάται κυρίως από την εταιρεία courier.

 

Ποιές ημέρες και ώρες παραδίδονται τα προϊόντα;

Τα προϊόντα στέλνονται Δευτέρα με Παρασκευή , από την εταιρεία courier από το πρωί. Μπορείτε όμως να επιλέξετε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και ημέρα που επιθυμείτε να παραδοθούν τα προϊόντα.

Επιστροφές

Γίνετε να ακυρωθεί ή να αλλάξει η παραγγελία μου;

Από την στιγμή που δεν έχει αποσταλεί ακόμη η παραγγελία σας, τότε μπορείτε να την ακυρώσετε αρκεί να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2105765994 ή με email στο info@fivesenses.gr για την ακύρωση ή αλλαγή της παραγγελίας σας.

 

Μπορώ να κάνω επιστροφή κάποιου ελαττωματικού προϊόντος;

Εφόσον γίνει συνεννόηση μαζί μας και το προϊόν είναι ελαττωματικό, τότε μπορεί να γίνει επιστροφή.

 

Τρόποι επιστροφής προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία που θα τα παραλάβετε.

Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το κόστος μεταφορικών επιστροφής των προϊόντων.

Παρακαλώ σημειώστε ότι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον:

  1. Επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2105765994. Το προϊόν να μην έχει φορεθεί (εκτός από δοκιμή)
  2. Τα καρτελάκια/ετικέτες του προϊόντος να μην έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο. Επίσης πρέπει να υπάρχουν και οι ζελατίνες.
  3. Δεν έχουν αφαιρεθεί κομμάτια από το μπρασελέ του ρολογιού ή δεν έχει γίνει οποιουδήποτε είδους τροποποίηση στο ρολόι.
  4. Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος όπως το κουτί, η εγγύηση, τα εγχειρίδια λειτουργίας και η απόδειξη αγοράς, καθώς όλα τα παραπάνω αποτελούν μέρος τους προϊόντος. (ACS Courier, ΕΛΤΑ PortaPorta ή Γενική Ταχυδρομική)

Τηρώντας τα παραπάνω μας βοηθάτε να σας εξυπηρετούμε άμεσα και οι διαδικασίες γίνονται πολύ απλές!

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

Ο πελάτης έχει ευθύνη για το προϊόν μέχρι να φτάσει στα γραφεία μας, γι΄αυτό παρακαλώ φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής, έτσι ώστε να μην προκληθεί κάποια φθορά κατά την μεταφορά του!

Πληροφορίες

Αυθεντικότητα & Εγγύηση

Η Five Senses Accessories προμηθεύεται προϊόντα μέσω των καλύτερων πολυκαταστημάτων και αντιπροσωπειών του κόσμου.

Ως εκ τούτου, δεν έχουμε καμία δέσμευση πώλησης σε συγκεκριμένες λιανικές τιμές, με αποτέλεσμα να μεταφέρουμε μεγάλες εκπτώσεις στους πελάτες μας

Τα ρολόγια μας:

Είναι ολοκαίνουρια, αμεταχείριστα και όχι από βιτρίνες καταστήματος που έχει δοκιμαστεί από επισκέπτες του καταστήματος.

Είναι με την εγγύηση του κατασκευαστή.

Όλα τα προϊόντα που πωλούνται στην www.fivesenses.gr είναι 100% ΑΥΘΕΝΤΙΚΆ.

Στόχος μας είναι να παρέχουμε τις καλύτερες υπηρεσίες στην καλύτερη τιμή.

Εγγύηση

Τα ρολόγια διαθέτουν γραπτή εγγύηση 2 ετών με τη σφραγίδα της εταιρείας μας και αφορά μόνο στα μηχανικά τους μέρη, όπως ισχύει σε όλα τα καταστήματα. Μετά την πάροδο της περιόδου εγγύησης προσφέρονται υπηρεσίες επισκευής με πολύ λογικές χρεώσεις για όλη τη διάρκεια ζωής του προϊόντος.

 

Είναι τα προσωπικά μου στοιχειά ασφαλή;

Σε καμία περίπτωση δεν κρατάμε τα δεδομένα πιστωτικών καρτών σας. Διατηρούμε αρχείο με τα προσωπικά σας δεδομένα με μοναδικό σκοπό την υποστήριξη και εκτέλεση της συναλλακτικής σχέσης με εσάς.

 

Μπορώ να κοιτάξω ένα προϊόν από κοντά πριν το αγοράσω;

Μπορείτε να δείτε οποιοδήποτε προϊόν επιθυμήσετε εφόσον υπάρξει επικοινωνία από πριν, στις εγκαταστάσεις μας στην Σαρανταπόρου 11-13 στο Περιστέρι.

 

Δεν παρέλαβα μήνυμα επιβεβαίωσης της παραγγελίας μου. Τι μπορώ να κάνω;

Ελέγξτε τον φάκελο με τα ανεπιθύμητα μηνύματα στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο. Εάν δεν υπάρχει ούτε εκεί, τότε η παραγγελία σας δεν έχει ολοκληρωθεί σωστά. Αν χρειαστεί, επικοινωνήστε μαζί μας στο 2105765994.

 

Χρειάζεστε ακόμα βοήθεια; Στείλτε μας μήνυμα!

Για οποιεσδήποτε άλλες ερωτήσεις, παρακαλούμε γράψτε μας στο info@fivesenses.gr ή τηλεφωνήστε μας στο 2105765994.